allt..

.. du säger är tomma ord. 
Du kanske menar dem, men du bevisar det inte. 
jag är trött på att vänta.. vi har haft våra stunder,
massor underbara år men nu tänker jag inte vänta längre..
-
har kommit in i en period där jag känner mig riktigt äcklig,
känner mig inte heller hungrig, vet dock när jag behöver
äta då min styrka i kroppen säger ifrån.
hoppas att denna period inte varar länge, för det är inte roligt alls.
-
förövrigt är det sista apudagen imorgon, sorligt då jag kommer sakna
de små liven. men men, skolan ropar på mig. JIPPI.
-
ville bara säga att denna
kvinna är guld värd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fulaste bilden du kunde hitta eller?!?!

Du är bäst<3

2011-12-03 @ 09:51:57
Postat av: Louise

sv; summerland??? vad är det? är han med där??? ÅH MÅSTE SE

2011-12-11 @ 10:45:55
URL: http://louisebback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0