22.56

halvligger i ingelas soffa.
är barnvakt och har varit sen klockan 17.00.
men nu är hon iaf påväg hem bara det att
hon åker från norrköping så hon är väl inte här förrän framåt tolv iaf ..
tyvärr..
för jag är trött och sådär.
men men, klaga ska jag väl inte göra.
får ju ändå pengar för en halv barnvaktskväll framför tvn
och en halv innan de sover då så att säga.
så det är inte så himla ansträngande.
man kan säga, att jag egentligen har det bra.

imorgon är det torsdag.
och eftersom våra tre lektioner efter lunch är
utan lärare har vi flyttat fram allt så vi slutar tidigare
istället .
så får se när man slutar, vid 2 kanske.
det vore najs.
två istället för kvart i fyra.
återigen. jag klagar inte.

sen på fredag har vi fått sovmorgon.
en lektion inställd så vi fråga våran lärare
om vi kunde första lektionen och det kunde vi.
och det är ju alltid najs med lite sovmorgon.
hehe.

nu har ni fått lite information om läget de här
dagarna hehe.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0