måndag 9/5

tjenare tjenare.
varit i skolan idag,
segt till en början meen
har ju min kära vän victoria
där så jag klarar mig.

har varit underbart väder ute med,
helt otroligt vackert!
blev hemskjutsad av min älskling,
som haft sitt körkort i en vecka nu.
åh vad han är duktig :)
när jag kom hem så åt jag lite och sådär.
sen så gick jag ut och gick och så provade jag
en träningsdvd jag ladda ner.
vi får väl se hur detta kommer gå :)

men nu ska jag hoppa in i duschen,
har ingen sovmorgon tack vare nationellaprov.
ISTÄLLET har vi två timmars håltimme EFTER .  LOVELY 

men men, nu kallar duschen på mig, sen såå.
ja det som händer, det händer.

PUSSSS



bara för att jag älskar min webcamera och för att jag känner mig sååå snygg
så bjuder jag på en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0