Är dags nu

Ja jag har kommit på att jag borde förklara hur jag menar med jani. Har kommit på att jag skriver det ganska ofta.
Vill börja med att säga - sä det inte som det står.
Tänk er mer jaAni. JaA-ni. Typ.

Bra fått det ur världen!
Men tjenixen på er, skoldagen har varit bra faktiskt. Hade elevråd och prata om vår lisebergsresa som kmr ske den 11 maj. Hihi skoj.

Hade egen lektion på idrotten, med victoria och felicia. Hade planerat att ha step men bytte i sista sekund av olika anledningar. Men det blev bra och det var skoj.

Sen sluta vi tidigare av gissa vad? Olika anledningar såklart!
Nu sitter jag på östgötapendeln (var längesen) med victoria. Ska vid tre tiden spela squash och gå på föreläsning med idrott och hälsa B.
Det blir nog bra även att det suger att åka in efter man slutat och inte komma hem förrän typ 19..
Men det löser sig fint!

Det var allt för mig för tillfället - ciao!
Bjuder på en asfin bild på min utsikt från min sittplats. Vikingstad station.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0