Fade into darkness

Jani.
Denna helg och början på vecka har inte varit bra alls känns det som. Den som verkligen gjort mig på glatt humör osv är min pojke. Han har sina knep och han lyckas.

Men ja vad har jag gjort sen jag sist skrev. Skola, idrott x 2. Svettats som en gris.
Fick en volleyboll smashad i huvudet på första lektionen så har haft ont i huvudet resten av dagen.
Vilken tur jag har, först en innebandyboll under ögat i onsdags sen volleybollen idag.

Efter skolan kom jag hem och sen åkte min mor min far och jag till city gross och handlade. Sen har vi bara haft det allmänt trevligt som familj hihi.
Sånt gillar jag.

Sen.. Ja tiden har gått och snart ska jag sova.
Så det var allt för mig.



Arvid linné. Jag älskar dig!
Du gör mig lycklig och jag trivs med tanken om att du är min!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu blir jag avundsjuk! Jag vill med ha det trevligt som familj men jag fick jobba 10 timmar istället :/

2012-04-23 @ 23:08:39
Postat av: linn

du får ju pengar fört med! hihi :)

2012-04-24 @ 22:22:13
URL: http://linnkarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0