Fullrulle!

Ber om ursäkt för det sena och enda inlägg denna dag, men det är ju ngt, eller hur?

Som rubriken säger har det varit full rulle hela dagen/kvällen. Känns det som iaf.
Först skola, slutade dock tidigare (läs 11.40 ist för 16.00).
Spenderade en timme med en saknad alexandra i väntan på hennes tåg, mycket trevligt!

Sen hem, börja plugga lite smått, sen till stan med pappa sen hem igen och plugga och käka.
Sen gick klockan mycket fort och vid 18.00 begav jag mig mot slomarp för att vara barnvakt åt mina gullungar! Så mysiga och härliga. En underbar familj de där bergstrands!

Skulle bara varit 1,5 timme men det förlängdes med en timme, jag klagar inte!

Kom hem till nio och hann slänga i mig ngt att äta för att sen springa upp till sängen och se greys, vilket jag gör nu i denna stund.

Sen blir det sova och imorgon äre en ny dag.

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0