godermorgon!

förstår inte varför jag vaknar tidigt? 
ni som ser att jag skriver detta 09:50,
hör och häpna. vaknade kvart över nio!!

igår people.  det blev en dag med fullrulle! 
vi skulle ju åka till CG för att köpa mat tills idag. 
det gjorde vi men alla är som gamar vid köttet så fort det
är fint väder så vi måste hitta ngt idag..

men iaf innan CG så åkte vi till lkpg, arvid köpte
nya & fler kuddar (välbehövligt) och en hylla. 
jag hittade en plattång så nu är jag fattig, ujujuj. 
har inte provat den än, så hoppas den är bra som det står
att allt är. 

men när vi kom hem och hade fixat lite så åkte vi ner för att köpa ngt till kvällen,
jag köper tuggummin osv,  men jag glömde dom där!? 
sååå störande, blev jätte arg. haha. 



men idag iaf, så ska vi först åka och fixa kött,
sen äre bara att duscha och göra sig iordning för kvällen.
då blir det grill och häng med vänner!  
det blir nog najs tror jag. 
och jag hoppas att detta väder håller i sig!! 

det var allt för mig denna morgon.
PUSS OCH HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0