GODKVÄLL

Jag känner att jag har lite små panik. 
min plattång gick sönder igår morse.
inte så att jag "åååh nej, jag har lockigt hår åååh neej,
jag vill dö. kan inte gå till skolan" 

kan ha lockigt hår fine, för det är inte så lockigt längre.
men det jag inte kan ha lockigt är min lugg och hårslingorna precis vid öronen. 
bläk. ser så inte bra ut och obehagligt är det osv.
men plattänger är dyra, iaf de som är bra.
så får helt enkelt klara mig tills vidare. 




jag håller dock på att avlida lite smått pga att jag vill ha lov.
Jag längtar såå mkt till sommarlovet och till veckan innan sommarlovet.

Riktigt jobbigt faktiskt. skolan suger, har mycket att ta tag i så det blir klart.
men har varken ork eller motivation så det får ligga och dra ut på tiden.
INTE BRA.

Har ett fördjupningsarbete i Idrott och hälsa B.
Vår lärare har sagt hundra gånger att det inte är ett arbete man
kan vänta med till sista veckan osv.
vi har hela tiden tänk "det är lugnt, det ska in vecka 20"
men hallå. det är ju vecka 17 nu!?!?
usch.... får ångest.. ångest och ilska på mig själv.
varför tröttna nu, i slutspurten.
fast det är ju inte slutspurten. känns som vi har hur mycket som helst kvar 
i kurserna... 

men det är bara 1,5 månad kvar. tills jag slutar tvåan, tills sommarlovet. 
DET GREJAR JAG. MÅSTE GREJA DET.


förlåt för ett inlägg med mkt klagomål, mkt tycka synd om mig själv osv osv. 
men det får ni tåla, är skönt att skriva av sig ibland.


Men imorgon iaf. 
då blir det skola, har visst sovmorgon till kvart över 9 - nice! 
skola 9.15-14.10. 
sen förbi min pojk som jag inte träffat sen i .. måndagsmorgon?? 
vi ska vara hundvakt fredag till lördag så imorgon ska vi bara ha en mysig hemmakväll
i någon annans hem tillsammans med bazzen.
vi ska träna och så sen blir det taco och film! MYS

Det är ju faktiskt långhelg nu. lediga fredag till och med tisdag.
på lördag är det som sagt hundvakt som gäller och sen ska jag vara barnvakt åt 
mina gullungar igen!
Sen på måndag är det ju valborg, den dagen spenderas med härliga vänner!

lite smått och gott sådär en härlig torsdagskväll. eller?


bazzen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0