godkvällll!

godkväll alla barn och vuxna! 

har haft fullt upp sen jag kom hem
från squashen.
har prov imorgon som jag hoppas att jag klarar trots 
att jag inte direkt pluggat något. 
men åh vad glad jag är, äntligen!!! 

men squashen, vad ska jag säga om den.
det var faktiskt kul.
har inte lidit ngt denna eftermiddag. faktiskt.
har sett victoria skratta mer än ja kanske, någonsin? haha! 
victoria, ni vet. flickan som tror hon har fans. HAHA
men ja jag led inte på föreläsningen heller, var faktiskt helt ok.

missade desperata hemmafruar för att jag varit jätte busy.
men ligger nu i sängen och kollar på sista avsnittet av
den sista dokusåpan.
känner att jag är hungrig men det får vänta tills imorgon.

det får räcka nuuu.
hoppas jag kan somna skapligt idag iaf!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0