hej ni.

Ett ärligt sista försök? 
ja kanske det, vi får se helt enkelt.
Men jag tänkte iaf börja lita smått iaf.
har frågat två fina människor om en design, får
se vem som nappar, om någon nappar. 
iså fall kommer den upp när den är färdig. 
Så denna får duga så länge. AS FIN. 


Just nu sitter jag och små sörjer lite, har ångest för att skolan
drar i gång imorgon efter massa dagar ledigt. 
först ledigt måndag tisdag fredag och sen påsklov.  
vill inte tillbaka, verkligen. 
men det är bara inse sanningen, är inte många veckor kvar innan sommarlov.
men då vare detta med sommarjobb, hoppas på det bästa på den fronten helt enkelt. 

ja detta inlägg kommer bli eller är redan hoppigt men så är det så här första inlägget på väldigt länge. 
men för att ha ngt att skriva om senare så väntar jag med min förklaring om vad som hänt sen sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0