ojsan!

hejdär! 
haft fullt upp idag känns det som, eller så har jag bara inte
fått någon sån här tanke. "ååh detta ska jag skriva på bloggen!".
men skriver ju nu så något blir det ju iaf. 

var en ganska lugn skoldag ändå? tror jag?
hade idrott, innebandy. inget bigt fan av just den sporten.
livrädd för innebandybollen. TROR NI INTE JAG FICK BOLLEN
UNDER ÖGAT!? jodå, det lyckades jag allt med. 
fick ett rött/blått märke.
men som tur var så bleknade det så jag kunde gå till intervjun utan att skämmas.
-
JAJUSTE, intervjun ja.
inte så mkt att säga, tror det gick bra? var inte nervös elr ngt så ja. 
gick väldigt snabbt, var på ca 5-10 minuter haha.
hon ville bara se vem jag var, hur jag såg ut och ställa lite frågor, 
sen fick ju jag chansen att ställa frågor.
vi får väl se helt enkelt! 

sen följde jag med pappa och handlade, packade upp varorna och åt lite.
nu sitter jag här vid datorn och ja, skriver, lyssnar på musik, chillar helt enkelt.
ska kanske få ihop lite skolarbete med denna dag innan klockan slår nio och
greys börjar, hihi. 

har förresten jääätte ont i min kropp. helt stört vad öm jag har. 
har dock varit värre men ja skönt är det inte. men jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0