tjolaflöjt!

Satt och hade ångest tidigare idag.
riktig ångest för att jag skulle
vara utan jobb i sommar. fattig.
en riktigt fattiglapp. 
satt och "klagade" till min far.
satt och tänkte vad gött jag hade det förra året
med två jobb, hade två veckors ledigt innan skolan började igen. 
var lite mycket jobb men levde underbart med mina pengar! 

men ja, i all denna dysterhet så PANG.
jag hör telefonen ringa.  ring ring, ring ring.
De fråga om jag ville på arbetsintervju. PANG.
PANG PANG PANG. hoppas på det bästa. 

ska fortsätta med min hemska uppgift. 
skrivit en halv sida sen förra uppdateringen. 
går fort framåt! JAJAMEN. 

(samma plats, inte samma tid, fortfarande onepiecemys)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0