God dagens!

Ni förstår att denna morgon när jag vakna så var det jätte tråkigt väder. Det har åskat och regnat hela förmiddagen, jippi tänkte jag eftersom jag slutade vid 11.25 idag. Vad hände med solen liksom.
Så när jag kom hem duschade jag och satte mig vid datorn. Men vips så ser jag solen och himlen var blå. Då var det bara att gå ut och sätta sig i det fina och varma vädret. Gjorde lite nytta med och läste i boken!
Så nu har jag fått ytterligare lite färg på kroppen, det svider till och med lite. Men jag älskart! Älskar sol och sommar! Inte långt kvar till sommarlovet heller, lite drygt 3 veckor.

Har precis kommit in och måste ju nu duscha, igen. Men som sagt, klagar inte!

Pössshej!

Bild av maten i söndags, tror inte jag lagt upp den tidigare!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jordgubbar till grillat?!?! det var något nytt?

2012-05-22 @ 22:14:06
Postat av: linn

AS GÖTT

2012-05-24 @ 20:35:09
URL: http://linnkarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0