Hej!

det har inte hänt mycket denna dag ni. 

somnade vid 11 igår och ja.. vaknade vid 8 imorse... 
arvid sov så kunde inte ligga kvar några längre stunder, 
så ja.. gick upp och fixade lite på datorn. 

sen har det inte hänt mycket, vi har sett film osv.
sen åkte han hem vid 6 och jag.. ja gjorde allt för att
slippa plugga.. se bilder längre ner. 

nu saknar jag min pojk.. och önskar att han sov här inatt.
men ikke.. sen jobbar han eftermiddag med så ses inte förrän 
onsdagkvälll!  för vi är ju lediga torsdag fredag hihi.
på fredag fyller ju även min kära josefine år!

Som sagt.. gjorde det mesta för att slippa plugga..

Innan


Efter 


(syns mer skillnad i verkligheten.. faktiskt)

Innan



Efter 


Innan


Efter 




Sådär, jätte intressanta bilder. men ville ändå visa er att jag varit lite duktig idag.
även om jag hade kunnat göra vettigare saker.  

nu blire how i met your mother. 
PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0