Hejsan hoppsan!

Det blir inlägg lite här och var!
Men ngt blir det ju iaf höhö

Håller på att fixa mig inför skolan, vädret gör mig lite frustrerad. Vet inte om jag ska ta shorts eller inte..

Men iaf, helgen har varit bra.
Var schema fri i fredags vilket jag ser som ledigt.
Då sola jag, sen åkte jag mor och far till linköping sen till mantorp osv. Vi åkte himla mycket sen när vi kom hem börja vi göra iordning i trädgården och fixade upp staket osv. Pappa och jag gjorde färdigt allt på samma dag så vi satt där ute till halv 10 elr ngt. Men var himla underbart väder så det var skönt!

Lördags vaknade jag upp med min pojk, sen åkte han hem och sen på kvällen kom han tillbaka, då hade vi mys - såg på film med godis att äta osv.
Vi bestämde oss för att sova i källarn där det är svalare. Vi har vaknar halv nio de senaste lediga dagarna och tänkde då inte på att ställa ngn klocka. Men vi sov visst mkt bättre där nere då vi vaknade tjugo i elva, blev lite sura för vi skulle ju hinna sola innan det var dags för dop!
Men 45 minuter hann vi och solen tog bra mycket den tiden.
Sen var det dop för lilla alice, jätte fint.

Sen hem och greja lite.
Det var min helg nu måste jag göra det sista sen cykla iväg!
Pööössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0