klockan är över tolv

det menas med att det är den 5 maj idag. hihi.
en månad kvar tills något vääldigt roligt kommer hända!
sen är det en månad och 10 dagar kvar till sommarlov! 
osv osv. 

men idag, den 5 maj 2012.
är det 38 månader för mig och min pojk!


du är så fin och jag älskar dig. du gör mig lycklig.




kan ta dagen lite kort. 
victoria kom till skolan idag, finally. 
och glad var hon med, mycket plus plus plus. 
dagen gick faktiskt väldigt fort, elr ja ganska iaf. 
hade projektarbete, svenska, bkf och teckenkommunikation.

sen for jag och min mor och far till motala för att kolla på lite saker, 
sen vidare till citygross för att handla mat. 
efter city gross skjutsade dom mig direkt till väderstad 
där jag spenderade några timmar med min kära vän josefine! 

kom hem för någon timme sen och nu ligger jag nerbäddad i
min säng och väntar på att arvid ska komma så jag får sova. 
är sablans trött faktiskt... 
men men, har ganska mkt att stå i denna helg och kommande vecka.

dock så åker jag och victoria till liseberg med elevrådet på fredag (11/5) 
JIPPPIKAJEJ


nu ska jag fortsätta vänta, och försöka göra ngt mer på plugget 
sen sova. puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0