Måndag? Näää onsdag vare ja!

Godmorgon alla glada!

Jag själv känner mig väldigt bitter. Måste till skolan för vet att jag kmr ångra mig hårt annars.
Har saker jag ska göra varje lektion och som jag efter denna dag kan lägga åt sidan.
Meeeen. Det är redan 13 grader ute. Jag går till fyra. Jag gråter. Okej nä det gör jag inte. Men nästan.

Igår när jag kolla på smhi visade dem att det skulle bli 1 plusgrad och snöa???? I helgen.
Men när jag kolla imorse hade det ändrats, vi får väl se vad som händer. BARA DET INTE SNÖAR!

Haft en riktigt trevlig långhelg tillsammans med pojkvän familj och vänner, det bästa elr hur?

Har ganska mkt roligt som händer i maj så hoppas denna månad går fort!!

Men nu ska jag ta mig i kragen och göra mig i ordning sen cykla iväg.

Inlägget från valborg ska jag fixa till. I promise. När jag sitter vid en dator.
Blir bra people! Pööössssss


(bilderna från torpön igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0