måndag

har nog inte varit så här trött i mitt liv.
eller jo det har jag nog, men detta är nog bland
de värsta. helt stört.
slutade skolan tjugo i 3 kom hem tre och la mig i sängen 
och somna en stund, hoppas jag kan sova skapligt ikväll! 

ja tänker inte skriva om skolan för det händer inte så mkt
roligt där .. 
men jag och josefine har däremot startat en ny pakt igen....
varför sätter jag mig i denna situation ååh.. 
äta gött, inte tillåtet på vardagar.

men vet att jag var nöjd och mådde bra under förra och fick
dåligt samvete efter. så hoppas på det bästa! 
för om en månad äre ju juni, och då börjar ju sommarlovet. 

men ska lägga mig om ett tag och kolla på desperata hemmafruar 
som jag missade förra veckan, sen ska jag som sagt försöka sova tidigt. 

vi höreees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0