Min vecka

den har bestått av väldigt mycket solande, helt underbart
med detta fantastiska väder!!  
älskar sol, älskar sommar, älskar värme.

men iaf veckan i stora drag och bilder.

börjar med måndag då var det bara en vanlig skoldag men 
slutade vid 1 istället för tjugo i tre. underbart. åkte hem och solade.

tisdags slutade jag vid 11.25 då bar det hemåt och väl hemma 
la jag mig i solen (bild på förra inlägget).

onsdags hade vi programdag i skogssjön under förmiddagen,
hade ett helt underbart väder och efter det var det idrott sen sluta
jag vid halv tre tiden.

image description
image description
min fina victoria
torsdag, idag
började vi halv 11 och slutade kvart över 13.
istället för att gå 8-16, jag klagar absolut inte.
klagar inte heller över att vi tydligen är lediga imorgon.
men även om jag började halv 11 var jag i skolan vid 9 
och tillsammans med moa gjorde klart vår saga vi skulle redovisa vid halv 13. 

efter skolan idag ville jag inte lägga mig ute i solen hemma,
för det är såå varmt på baksidan.
så jag tog på mig bikini, packa i handduk osv
och drog mig till skänninge för att tillsammans med victoria (och smulan) gå till väder 
och sola och bada. tro det eller ej men tog årets första dopp då.
victoria sa att det inte räknas som dopp om man inte doppar huvudet. 
men tror bara hon var avis för att hon var sån badkruka. men tillslut doppa hon sig med (!!) 
dock inte håret så det var ju inget dopp. elr hur ????????..

jaja. känner att jag drar ut på detta väldigt mkt så nu slutar jag skriva. 
vi hörs PUSS
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0