Ojdåå

Här vare lite bortglömt jaaa.

Nä men har haft en ganska jobbig fast ändå slapp dag i skolan. Hade projektarbetsredovisningar hela dagen så det var bara att sitta och lyssna. Som ni förstår blir man ganska trött i huvudet osv. Men det gick bra, vid tre (läs halv 4) hade vi (jag+två) möte med rektorn angående en grej. Sen vid kvart över fyra när vi var klara vare bara fort hoppa in i bilden till coop och sen duscha ocj packa. Var hemma halv 5 och befann mig hos ingela vid 5, INTE ILLA FÖR ATT VARA LINN KARLSSON!
Hos ingela befinner jag mig fortfarande, barnvakt från 17-22.30.

Imorgon kmr jag nog vara lite halvdöd. Upp halv 7 och göra mig i ordnig och packa det sista. Sen vid åtta drar elevrådet till liseberg. Kommer åka från skolan 8.00 och åka från göteborg 23.00 (!?) alltså är vi inte hemma förrän halv 2-2.
Som sagt kmr vara zombie. Meen ska tillbringa en hel dag med victoria i göteborg. Ska inte klaga!!

Väntar på att få gå hem och sova nu så tänkte faktiskt bara höra av mig lite till er, jag lever.

Bild.
Victoria med hjälp av mig städar sitt skåp, välbehövligt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1253723/images/2012/pic_202078257.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0