trevlig onsdag. """"""""

varit underbart väder idag med. 
jag har dock tillbringat största delen av
denna fina dag innei ett träligt klassrum. 

har haft sån ångest denna dag alltså, helt sjukt.
har varit så bitter och det blev inte bättre ju längre 
dagen fortsatte. fy.  
ber om ursäkt till människorna i min närhet idag!

men när jag väl slutade var det riktigt skönt att jag gick till 
skolan, har bockat av massa denna dag. har haft ngt som ska in
eller göras typ varje lektion. så nu äre AS GÖTT. 

efter skolan åkte jag först till min pöjk så gick vi ut med zacko en 
sväng. sen ner till stan och möta upp mamma och pappa.
jag och mor gick och köpte typ som jag lovat(!?) min lärare att fixa.
fyy. men nu är det gjort! 
sen åt vi på kebabhouse innan vi åkte hem hihi.
kan ju säga att mkt att mitt bittra humör denna dag berodde
på att jag inte ätit. stört är det. 

har inte så mycket mer att skriva så bjuder på lite bilder tror jag? 
har förresten fixat tidigare inlägg!
mina finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0